zondag 23 februari 2020

het steelsteekje challenge # 21 alles mag

Voor deze uitdaging heb ik een kaartje afgewerkt waar ik al een hele tijd geleden aan begonnen was, en wat al meer dan een jaar in mijn " nog af te werken" bakje lag. Het patroon was geprikt en het plaatje geknipt, maar verder dan dat was ik niet gekomen. Deze week ben ik begonnen met borduren, vandaag heb ik nog de hoekjes ge-embossed en dan eindelijk afgewerkt. Helaas word de kleur van het borduurgaren op de foto niet correct weergegeven.

2 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ooooo wat een leuke Marianne, prachtig borduurwerk en zo mooi de geemboste hoekjes,goed gelukt.
Lieve groetjes xx

Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge zei

Prachtig kaartje!
Mooi geborduurd patroon.
Je hebt de hoekjes ook erg leuk afgewerkt.
Is toch jammer dat dit zo lang in de bak lag:)
Heel leuk gedaan Marianne!
Bedankt voor het meedoen aan Challenge 21!
Groetjes Steelsteekje.