zaterdag 7 januari 2023

Ander onderkomen

Vorige week kwam ik toevallig op het challengeblog terecht van Shopping our stash en daar was de uitdaging "Pyjama Day  - and we want you to make a project inspired by your favorite pyjamas " Mijn favoriete pyjamas zijn die van woody dus heb ik mijn kaart daarop gebaseerd, felle kleurtjes, strepen en dieren. Ik had een idee van wat ik wilde maken en ben dus even in mijn voorraad gaan graven. Het heeft me een dik half uur gekost eer ik alles gevonden had wat ik nodig had voor dit kaartje en ik echt aan de slag kon gaan. Onze jongste zoon heeft dit jaar eindelijk zijn "droomhuis" gevonden., lees, een huis waar hij tevreden mee is en binnen zijn budget past en hij gaat nu verhuizen.  Het design papier  dat ik gebruikte is van Basic Grey, het plaatje komt uit een boekje van Marij Rahder dat ik jaren geleden eens gewonnen had en nog onaageroerd in de kast lag, en de tekst is een rub-on die ook al jaren stof lag te vergaren.






5 opmerkingen:

SmilynStef zei

I miss those BasicGrey papers so much ... love the combo of stripes & solids ... thrilled that you joined our Pajama Day Challenge at Shopping Our Stash.

Sherri Thacker zei

What a terrific card and I love your basic grey striped papers. I loved their papers way back when!!

AlisonC zei

Ooh, chilly, best put on some pyjamas. This is a fun card and I love the papers. Thanks for Shopping your Stash with us this time.

dj zei

Fantastic stripy papers...so matchy matchy with those pjs. Way to go shopping your stash...Thanks for joining the fun and playing along with our "Pajama Day" challenge over at Shopping Our Stash!!
-Deb Horst DT #SOS487

Anna zei

What a super cute card. I love the way you included such bold colors, stripes, and the poor turtle on this card and that it incorporated parts of three different PJ sets. So creative! Thank you for joining us for this challenge at Shopping Our Stash and look forward to seeing you again soon!
Anna, Design Team