dinsdag 28 februari 2023

PBSC en ABC Christmas Challenge

Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien, de eerste is gebaseerd op de sketch van TMS. Voor dit kaartje heb ik een basiskaart van gerecycleerd kraft karton gebruikt, daarop een groene kaart waarop ik twee restjes scrapapier  geplakt heb, uit een blokje van de action, als ik me niet vergis en ik heb op een restje aquarel papier het stempeltje "in a pot" van Penny Black afgedrukt, ingekleurd met ecoline en waterpenseel, uitgestanst  en op een restje gerecycleerd kraft karton geplakt.

Dit kaartje doet mee bij 

PBSC: Anything goes, optional hearts and/or flowers.



Voor het tweede kaartje heb ik een rode basiskaart gebruikt, design papier van Dovecraft, een oud stempelafdrukje van Magnolia en de kerstboomstansjes van MD. Helaas krijg ik ook hier weer geen mooie foto van gemaakt, de kleuren worden niet weergegeven zoals ze echt zijn.

 Dit kaartje doet mee bij

ABC Christmas Challenge: C is for Checks, D is for die cuts. Ik heb hier voor de die cuts gekozen.



3 opmerkingen:

Helen zei

Your little PB card is so sweet Marianne. Love that little image. Thanks so much for sharing with us at PB Saturday Challenge. Have a good day! :)

Fabiola zei

adorable comme tout Marianne, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Challenge, biz

Mummylade zei

Lovely creation! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge