vrijdag 24 februari 2023

Welcome little baby

Vandaag laat ik jullie een babykaartje zien, gebaseerd op de sketch bij TMS. De stempeltjes die ik gebruikt heb zijn van MD, de papiertjes, van DCWV, Nanna's Nursery, en komen van een blokje dat ik jaren geleden eens op de boekenbeurs kocht en nog nooit eerder heb gebruikt. Zonde eigenlijk want het is echt mooi design papier en ik was zo blij dat ik cardstock in mijn voorraad had die er perfect bij past.  Helaas krijg ik er geen mooie foto van gemaakt, de basiskaart is eigenlijk lichtpaars en niet blauw zoals op de foto. Hebben jullie dit ook dat de kleuren van de foto nooit zijn zoals ze in het echt zijn?



4 opmerkingen:

Geke zei

Wat een schattig kaartje is het geworden, Marianne, echt prachtig!
En zo'n mooi papier inderdaad.
Herkenbaar, soms is de foto nemen nog moeilijker dan het kaartje maken ;)

designbydonna zei

Sweet baby card. Pretty paper. Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches.

Patti zei

Such a sweet card!! Love that image and paper. Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

Melissa Craig zei

What a sweet baby card! Love this. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.