woensdag 9 november 2022

ABC Christmas Challenge W and/or X

 Dit kaartje heb ik gemaakt voor de uitdaging bij ABC Christmas Challenge. W voor wit en/of X voor extra speciaal. Ondanks dat ik witte kaarten moeilijk vind om te maken heb ik toch voor wit gekozen. De hoed en sjaal van Snowy heb ik eerst ingekleurd met een versamark pen en dan ge-embost met wit embossingpoeder met gouden glitters. Onderaan de kaart heb ik met wit embossingpoeder een laagje sneeuw ge-embost. De sneeuvlokken zijn met de hand ge-embost en daarvoor heb ik een oude stencil gebruikt van de stencil house van Eilne Pellinkhof.  Helaas weer niet zo'n goede foto.



2 opmerkingen:

Lynda zei

What a very cute card = love the added glitter on the snowman. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

Zw@@n zei

Wat een mooie kaart! Leuk is die stempel, ook een favoriet van mij. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma