zaterdag 19 november 2022

kerstbloemen stempelen en knippen

En nog een kaartje vandaag, deze is voor het Cheerful Sketches Challenge blog. Helemaal anders dan mijn eerste kaart die ik maakte met deze sketch maar ik denk dat hij nog goed herkenbaar is. Ik ben begonnen met de basis van de sketch te maken zoals ik het in mijn hoofd had en zou dan kijken welke  stempel ik zou gebruiken en deze lagen nog op mijn hobbytafel van een vorige kaart en ik dacht dat ze het ook goed zouden doen op deze kaart. Ik heb de kerstbloemen van Eline Pellinkhof gestempeld op designpaper van Dovecraft, vintage christmas, en dan uitgeknipt en in 3D op de kaart geplakt. Deze kaart doet ook mee aan de uitdaging op het craftyhazelnut's patterned paper challengeblog.




1 opmerking:

Daphne zei

Dit is nog eens een "vrije vertaling"van onze sketch😁.
Mooie bloemen zijn dit toch.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Cheerful Sketches.