maandag 18 december 2023

Silent night, Holy night

Vandaag weer een snel en eenvoudig kaartje in zwart- wit, waarvoor deze stempel van Viva Decor zich prima leent vind ik. Gelukkig bestaat er zoiets als een stempelhulp want hij vraagt wel om een paar keer afgedrukt te worden eer alle vlakken mooi met inkt bedekt zijn. Dit kaartje doet mee bij

GCCC: zwart-wit creatie

ABC Christmas Challenges: Y and Z are for? deze keer koos ik voor Z is for zebra.( black and white and/or stripes)



bedankt voor jouw bezoekje en een fijne dag nog.




3 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart dank je wel voor je bij drage aan de Girlz Creative Christmas Challenge.
Groetjes Ilonka DT

Claudia's kaartjes zei

Your card is very lovely Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

Oh, wat een mooie kerstkaart. Heel tof. Leuk dat je meedoet met onze challen bij Girlz Creative Christmas.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Mummylade zei

Very elegant! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge