maandag 4 december 2023

Winter wonderland

Vandaag weer een kaartje gemaakt voor de uitdaging bij GCCC, een sneeuwlandschap op je kaart. Ideaal dus om dit oude plaatje van Nel van Veen , dat ik lang geleden al geknipt en gekit had , eindelijk eens te gebruiken. Ik heb het weer heel eenvoudig gehouden, het plaatje gemat op een restje donkerbruin karton en op een kraft basiskaart geplakt. Met een stempeltje van PB een tekstje erop gezet en klaar. Meer heeft het niet nodig vind ik. Alleen jammer dat door de lijm het plaatje een beetje is gaan rimpelen en op de foto word dat precies extra in de verf gezet, maar ik zie dat het mooi aan het uitdrogen is, dus dat komt weer goed.


En een foto van het prijsje voor het winnen van de vorige uitdaging bij GCCC



3 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi kaartje, eenvoudig en dat is soms ook goed.
gr Alma

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Gitlz Creative Christmas Challenge.
Ilonka DT

Claudia's kaartjes zei

superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls